5 kwietnia 2016

Symantec rezygnuje z 30- dniowego okresu karencji dla użytkowników spóźniających się z przedłużeniem umów

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami Symantec wykonuje ten krok w celu zwiększenia terminowości przedłużeń i przewidywalności cyklu przedłużania umów. W ramach przygotowań do tej zmiany usunięto już wszelkie odniesienia do możliwości przedłużenia umowy w ciągu 30 dni po terminie z materiałów dla klientów.
​Od 9 maja 2016 roku Symantec będzie przyjmować zamówienia na przedłużenie umów pod pozycją „przedłużenie” tylko do czasu wygaśnięcia umowy na obsługę techniczną lub subskrypcji. Proces obsługi zamówień na przedłużenia umów składanych po terminie nie ulega zmianie.

Klienci przedłużający umowy po ich wygaśnięciu muszą na nowo zlecić obsługę techniczną. Przedłużenie umowy po terminie podlega tym samym wymogom firmy Symantec dotyczącym dowodu zakupu co zwykle i można go dokonać wyłącznie pod prawidłową pozycją zamówienia.