7 czerwca 2005

Sprzedaż rozwiązań Blue Coat większa o 34 procent Przychody ze sprzedaży wyniosły 96,2 miliony USD, w porównaniu z 66,1 milionami osiągniętymi w roku ubiegłym. 34 procent

Sprzedaż rozwiązań Blue Coat większa o 34 procent
Przychody ze sprzedaży wyniosły 96,2 miliony USD, w porównaniu z 66,1 milionami osiągniętymi w roku ubiegłym. 34 procent wzrost jest efektem pozyskania nowych klientów i znacznego rozszerzenia oferty produktowej.


Tylko w czwartym kwartale Blue Coat podpisał kontrakty z 300 nowymi klientami m.in.
T-Mobile, Aon, Amtrak i Micron Technology.


Do rodziny urządzeń ProxySG składającej się dotychczas z modeli 400, 800 i 8000 dołączył kolejny produkt ProxySG 200. Nowe rozwiązanie przeznaczone jest do instalacji w oddziałach i biurach. Pozwala firmom rozszerzyć kontrolę nad wykorzystaniem sieci WWW poza centralę. Wyposażone jest we wszystkie funkcjonalności swoich poprzedników.


Producent wprowadził również na rynek nowe urządzenia do ochrony przed programami szpiegującymi. Spyware Interceptor wykorzystuje mechanizm SCOPE (Spyware Catching Object Protection Engine), który zabezpiecza zarówno przed znanymi, jak i niezidentyfikowanymi jeszcze aplikacjami spyware. Urządzenie zatrzymuje je na poziomie bramy internetowej, zanim zainfekują one komputery i stacje robocze w sieci.