6 czerwca 2006

KiSS uruchomił polskie centrum pomocy technicznej W poniedziałek, 5 czerwca 2006, rusza polskie centrum pomocy technicznej dla produktów KiSS Technology. Od tej pory,

KiSS uruchomił polskie centrum pomocy technicznej
W poniedziałek, 5 czerwca 2006, rusza polskie centrum pomocy technicznej dla produktów KiSS Technology. Od tej pory, wsparcie techniczne i serwis urządzeń będzie świadczył bezpośrednio producent.


W celu uzyskania pomocy technicznej klient może teraz skorzystać z bezpłatnego numeru telefonicznego lub skontaktować się z centrum pomocy przez e-mail. Wsparcie serwisanta można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18 pod numerem 800 331 13 45. Adres mailowy, na który należy kierować zapytania lub zgłaszać problemy to: mailto:support.pl@kiss-technology.com

Wraz z uruchomieniem centrum pomocy technicznej zmieniają się zasady zwrotów urządzeń. W przypadku kłopotów z produktem KiSS pierwszym krokiem jest skontaktowanie się, telefonicznie lub przez e-mail, z centrum pomocy, które pomoże uruchomić i skonfigurować sprzęt. Jeśli to nie wystarczy klient otrzyma numer RMA, a urządzenia zostanie zabrane do serwisu bezpośrednio od niego na koszt firmy KiSS (gwarancja door-to-door).


Centrum pomocy KiSS zajmie się wsparciem technicznym i obsługą gwarancyjną wszystkich urządzeń, nawet tych kupionych od ITNS Polska przed uruchomieniem centrum. Od poniedziałku wszystkie problemy prosimy zgłaszać do nowego centrum serwisowego.