Drugi rok wsparcia technicznego gratis!
Drugi rok wsparcia technicznego gratis!
Z przyjemnością przedstawiamy promocyjną ofertę zakupu nowej wersji znanego od lat oprogramowania Symantec Backup Exec™ 12.5 wraz ze wsparciem technicznym. Wszyscy klienci, którzy złożą do 30 stycznia 2009 r. zamówienie na licencje Backup Exec 12.5 oraz odpowiadające im licencje wsparcia technicznego na 1 rok (basic/essential maintenance) otrzymają wsparcie na drugi rok gratis.
Oprogramowanie Symantec Backup Exec™ 12.5 to rynkowy lider w dziedzinie tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych (w zakresie od serwerów do stacji roboczych), zapewniający kompleksową ochronę informacji w najnowszych środowiskach Windows Server® 2008 i systemach wirtualnych VMware oraz Microsoft® Hyper-V. Dzięki funkcjom odzyskiwania informacji na dowolnym poziomie szczegółowości i stałej ochronie istotnych danych z aplikacji firmy Microsoft program Symantec Backup Exec gwarantuje, że najważniejsze dane biznesowe są dobrze zabezpieczone i mogą być szybko odtworzone, nawet jeśli jest to jedna wiadomość e-mail czy dokument.
Szybko zmieniające się otoczenie sieciowe sprawia, że stosowanie najnowszych technologii zabezpieczających jest dziś czynnikiem niezbędnym do skutecznej ochrony środowisk komputerowych. Ze względu na stale pojawiające się nowe zagrożenia internetowe, luki w bezpieczeństwie sieci komputerowych czy wersje systemów operacyjnych, równie ważne jest, aby systemy zabezpieczające były użytkowane we właściwy sposób, przy zastosowaniu pełnego zakresu ich funkcji oraz by przeprowadzana była ich regularna aktualizacja. Podążając za zmianami technologicznymi i wykorzystując cały potencjał systemów zabezpieczających, organizacja nie tylko zyskuje na swoim bezpieczeństwie, ale także maksymalizuje zwrot z inwestycji poczynionych w rozbudowę zabezpieczeń.
Usługa wsparcia technicznego w pakiecie Maintenance przeznaczona jest dla wszystkich wymagających użytkowników. Dzieki aktualnej promocji podpisując umowę na rok otrzymują Państwo ochronę na 24 miesiące w cenie maintenance’u na 12 miesięcy.* W ramach pakietu maintenance firma Symantec oferuje klientom:
Maintenance typu Basic:
- Telefoniczne wsparcie 12X5 (12 godzin na dobę, 5 dni w tygodniu)
- Możliwość podania dwóch nazwisk osób uprawnionych do telefonicznego kontaktu w sprawach dotyczących wsparcia technicznego,
- Uaktualnienia oprogramowania i patch’e natychmiast po ich wprowadzeniu,
- Dostęp do wielu technicznych danych, umożliwiających samodzielne rozwiązywanie problemów i zdobywanie wiedzy.
Maintenance typu Essential:
- Wszystkie opcje pakietu Basic maintenance,
- Telefoniczne wsparcie 24X7 (24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu)
- Możliwość podania sześciu nazwisk osób uprawnionych do telefonicznego kontaktu w sprawach dotyczących wsparcia technicznego
- Uaktualnienia oprogramowania i patch’e natychmiast po ich wprowadzeniu,
- Dostęp do wielu technicznych danych, umożliwiających samodzielne rozwiązywanie problemów i zdobywanie wiedzy
SPRAWDŹ OFERTĘ W ITNS Polska!