1 czerwca 2010

IBM Tivoli Foundations – Rozwiązania zaprojektowane i wycenione specjalnie dla małych i średnich firm

IBM Tivoli Foundations – Rozwiązania zaprojektowane i wycenione specjalnie dla małych i średnich firm

[Rozmiar: 2234 bajtów]

Tivoli Foundations Application Manager. Zarządzanie aplikacjami dla firm o rosnących potrzebach.

  • Wykrywanie i scentralizowany przegląd zasobów informatycznych
  • Alerty o zdarzeniach i raporty umożliwiające efektywne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Możliwość przeglądania danych bieżących i historycznych pozwalająca na optymalizację zasobów i oszczędność kosztów związanych z IT
  • Kompleksowe możliwości monitorowania zapewniane przez bardzo łatwy w eksploatacji produkt: prosty, nieskomplikowany w instalacji, oferowany przez jednego dostawcę interfejs dla całego rozwiązania.

Tivoli Foundations Service Manager. Rozwiązanie wspomagające pracę pomocy technicznej, odpowiadające rosnącym potrzebom w obszarze HelpDesk.

  • Jeden punkt kontaktowy, umożliwiający automatyzację i sporządzanie raportów w zakresie zarządzania incydentami i problemami
  • Usprawnienie funkcji pomocy technicznej, zapewniające szeregowanie priorytetów, szybkie rozwiązywanie problemów i przekazywanie ich na wyższe szczeble organizacji
  • Opłacalne rozwiązanie, które nie wymaga dużego zaangażowania personelu informatycznego